wat gaat de tijd toch snel,, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu wat gaat de tijd toch snel,, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu

wat gaat de tijd toch snel,,

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

01 April 2009 | Suriname, Paramaribo

heeej lieve allemaal!

met mij gaat het nog steeds helemaal super! heb het nog ontzettend naar mn zin hier..
met stage is het nu af tellen, nog 5 diensten te gaan ;)..
stage begin ik nu ook wel een beetje zat te worden hoor..
elke dag verloopt het zelfde, meer dan bedden soppen, controles doen en opname gesprekken voeren doe je niet..
afgelopen weekend was weer een super weekend!
lekker weertje en leuke dingen gedaan..
vrijdag ben ik lekker wezen winkelen met ellen..
eerst moest ik naar 2 postkantoren toe mijn pakketjes ophalen, ook zo logisch dat dat naar verschillende postkantoren word gebracht.. maarja dat is suriname :P
na mn pakketjes binnen te hebben gezellig met ellen het centrum in..
we hebben weer veel gekocht en waren ook een beetje de tijd vergeten
over 6 uur waren we pas terug en de rest had het avond eten al op (waren al om half 10 's ochtends vertrokken)..
zaterdag om 10 uur vetrokken met de taxi, zijn lekker naar white beach geweest..
hele dag lekker tussen de palmboompjes in het zand liggen zonne..
was super mooi en ook erg lekker weer..
voor zondag hadden we kaartjes voor sun glam gehaald,
feest bij leguana waterpark met dj ricky rivaro..
feest was van 3 tot 10 's avonds en echt super gaaf!
waren met zijn 7e, linda sanne en paula van salsa gingen met ons mee en elise had liever een rustig dagje voor haar zelf..
leguana waterpark ligt net zo als white beach ongeveer een uurtje rijden van paramaribo en is ook net als white beach een zandstrand..
daar aangekomen eerst nog even lekker liggen zonnen en daarna besloten dat we met zn vieren (ellen, talisa, petra en ik) op een opblaas banaan/boot achter een waterscooter aan gingen..
moed verzameld en zwemvesten aan,
daar gingen we dan..
het ging hard maar was zo gaaf om te doen!
daarna lekker opdrogen en 's avonds heerlijk de hele avond gedanst..
helaas was toen ons weekend alweer voorbij..
donderdag avond willen we nu eindelijk de surinaamse kookcursus gaan doen die we al 2 weken uit stellen.
wat we aankomend weekend gaan doen weten we nog niet, het weer is weer slechter geworden en hebben weer veel regen..
dus even afwachten hoe het weer het weekend is..
tot het volgende berichtje..
en zie jullie bijna weer (nog 19 dagen :P)
tot snel
dikke kus
karin

• 01 April 2009 - 19:58

Cin & Arjan:

Hee hoi - wat heb je weer een leuke dingen gedaan en ook leuke foto's! We hebben je wel gemist hoor op de verjaardag van Arjan maar je was er wel een beetje bij toen je belde.
    Tot snel en geniet nog van je tijd daar! Het wordt hier trouwens ook al echt lente - van t weekend zelfs 18-20 graden! Eindelijk lekker weer.....

Dikke kus van ons

• 02 April 2009 - 16:57

Astrid&André:

Hoi Karin,
    Lijkt het zo of is de toeristenindustrie in Suriname helemaal afhankelijk van stagiaires? Geintje!Leuke verhalen en foto's heb je, al proef ik hier en daar, dat je het wel genoeg vindt onderhand.
    Je bent ieder geval weer een ervaring rijker.
    Fijne resterende tijd wensen wij je en een snel terugzien!
    Doei

• 12 April 2009 - 08:40