visum binne =D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karin Velde - WaarBenJij.nu visum binne =D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karin Velde - WaarBenJij.nu

visum binne =D

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 December 2008 | Nederland, Amsterdam

heej heej,,
hier mijn eerste berichtje op mn suriname site. 11 december zijn WE (ellen, talisa, petra, jantine, carmen en ik) ons visum gaan halen in amsterdam.. hadden onze aanvragen via internet al ingevuld dus nu was het alleen een kwestie van eventjes ophalen.
niet dus!!
eerst met de trein naar amsterdam zuid vanaf daar nog een stuk met de metro en dan lopend naar het consulaat.. eindelijk gevonden moesten we een soort garage in.
op het consulaat was het top-drukte. (we vielen wel op als 6 nederlandse meiden tussen alle surinaamse mensen)
het was een kleine ruimte met ongeveer 10 stoelen en meer dan 50 wachtende mensen.. Netjes een nummertje getrokken (775) kijken we op het bord zijn ze pas bezig met 728 =(..
en een kwartier later nog 728,,
gelukkig duurde het sommige mensen te lang en hadden we al snel nummertje 761 te pakken, scheelt toch weer wat wacht tijd..
na 2 uur wachten waren we eindelijk aan de beurt, papieren ingeleverd en betaald en toen konden we opnieuw wachten.. en wachten..
(ondertussen hadden de nieuw binnekomende mensen al nummers ver in de 800 (aah))..
ongeveer nog een uur moeten staan wachten konde we onze paspoorten ophalen bij een ander loket,,
JEEJ eindelijk visum binnen na 3 uur wachten!!!
wij snel kijken,
is het een visum voor 2 maanden *shit* hadden toch echt voor 3 aangevraagd..
wij weer terug naar het loket krijgen we een vaag antwoord dat je stage visum maar voor 2 maanden kan aanvragen.. we moeten dus in suriname bij de vreemdelinge politie een maand verlenging aanvragen..
MAAR we mogen tenminste het land in!! =D

groetjes karin

• 15 December 2008 - 15:20

Dennis:

Haai lieverd!

Je site al in de lucht? Mooi hoor... :D

Kus

• 15 December 2008 - 15:26

Cindy:

He meis, kreeg net je sms dus snel even kijken! Wat een verhaal over je visum - lekker! Gelukkig wel gelukt allemaal.
    Ik ga me snel aanmelden op je site want wil van al je avonturen in Suriname op de hoogte worden gehouden!

Dikke kus van je schoonzus!!!

• 16 December 2008 - 21:55

Carmen En Jantine Reinders En Velderman:

haha wat heb je dat toch leuk beschreven karin;)
    heb er nu nog een trauma van!
    liefs