nog 16 nachtjes slapen!!! - Reisverslag uit Lieren, Nederland van Karin Velde - WaarBenJij.nu nog 16 nachtjes slapen!!! - Reisverslag uit Lieren, Nederland van Karin Velde - WaarBenJij.nu

nog 16 nachtjes slapen!!!

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

13 Januari 2009 | Nederland, Lieren

heej heej allemaal..

Fa waka? (alles goed?) Ai go! (met mij gaat het prima!)..
heb al super veel zin in mn reisje naar suriname :P..
de voorbereidingen schieten al aardig op,,
naast mn visum (haha daar ging mn vorige bericht over)
heb ik nu ook alle vaccinaties gehaald..
was dr nog maar 1 voor mij,
alleen de buiktyfus..
mijn DTP was nog net geldig, en de hepatitis a en b had ik ook al eerder gehaald..
verder heb ik mijn MRSA test overleefd..
haha wat waren hier veel angsten over met zn allen..
de grote vraag speelde : waar moeten die wattenstaafjes allemaal in??
nou gelukkig bij mij alleen in mn neus en keel (erg diep in mijn keel en neus :P..)
gelukkig heb ik geen MRSA (ziekenhuis bacterie) dus mag op stage.. :D
gezondheidsverklaring is ook geregeld..
een webcame gekregen van mn lieve vriendinnetje Marjolijn
zodat we straks gezellig kunnen cammen!! echt super leuk..
alleen nog achter de malaria pillen aan en dan moet het helemaal goed komen!!

mn koffer staat al klaar om te pakken..

mijn volgende berichtje komt vanuit het warme Suriname!!

hier mn adres van daar:
Sommelsdijckstraat 38
Paramaribo (ze kennen daar geen postcodes)

en vast een foto van mijn huisje daar..

kusjes


  • 20 Januari 2009 - 12:18

    Carmen:

    Jaja het schiet nu op he!
    Ik heb er echt super veel zin in..Ik wens je alvast een goede vliegreis en we gaan een keer meeten daar:)
    Liefs Carmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lieren

Karin

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 24029

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 20 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: