al bijna 4 weken hier - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu al bijna 4 weken hier - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu

al bijna 4 weken hier

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

25 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

al bijna 4 weken hier!
de tijd gaat zo snel,
vorige week op stage de hele week op de babykamer mogen staan..
echt te leuk gewoon!
al die lieve kleine babytjes mogen wegen, temperaturen, baden en aankleden..
haha ben al bijna een prof!
als je het zo leuk hebt gaan die 4 stage dagen ook echt te snel voorbij, en dat had ik nog niet eerder meegemaakt hier ;)..
maar op donderdagmiddag al weekend hebben is ook wel lekker,
we zijn donderdag avond uit eten geweest bij zus & zo met de 3 meiden van salsa (linda paula en sanne) was erg gezellig en daarna draaide daar op een groot scherm de film ps i love you..
dus hebben ons prima vermaakt..
is best laat geworden dus snel gaan slapen voor de volgende dag,
eigenlijk hadden we in de planning om vrijdag te gaan zwemmen maar toen was het een beetje bewolkt..
en wat doe je dan :P :P..
jaaah shoppen!! dus vrijdag weer wezen shoppen (net als vorige week en de week daar voor haha)..
's avonds Salsa les en daarna zijn we snel (ja om half 8 al) ons bedje in gedoken om onze wekkers om 12 uur te zetten en uit te gaan bij la caff, la caff is 5 min lopen van ons huis en alle stagiares zijn daar op vrijdag avond te vinden..
is een gewone kroeg met een heel groot terras..
op het terras staat een dj en staat ook iedereen te dansen.. het was zo druk dat mensen gewoon op straat stonden te dansen..
echt heel leuk..
zaterdag was het weer gelukkig veel beter en zijn we wezen zwemmen, ben beetje verbrand :P ja alweer haha..
smiddags wat boodschapjes gedaan en eind van de middag naar de carnaval's optocht,
het stelde niet veel voor maar was wel erg leuk om te zien..
zelfs de kleinste kindjes zijn verkleed en worden op de arm van hun moeder mee gedragen..
daarna ff wat gegeten bij de mac donalds en snel weer ons bedje in om snachts weer uit te kunnen,
op zaterdag's is de zsa zsa zsu druk bezocht door de stagiares,,
zondag nog heel even wezen zwemmen maar de rest van de middag lkkr rustig aan gedaan om bij te komen van het weekend ;)..
nu is alweer de helft van de stage week voorbij, sta weer gewoon op zaal..
net een trip geboekt voor aankomend weekend! gaan zaterdag en zondag naar galibi, dit is snachts schildpadden spotten en overdag indianen bezoeken.. slapen daar dan in een hutje :D
heb er erg veel zin in maar laat jullie snel weten hoe het was!
hele dikke kus vanuit paramaribo..
big bosi!!

• 25 Februari 2009 - 08:05

Dennis:

Klinkt allemaal weer heel erg leuk lieverd!

Maar indianen bestaan toch alleen nog maar met carnaval? ;)

Kusje

• 25 Februari 2009 - 15:10

Anne Kloosterboer:

hoi karin
    ik heb met je moeder de foto's bekeken dit wil ik later ook. leuk hoor!
    groeten anne xxx

• 26 Februari 2009 - 12:36

Barbara De Beus:

hoi karin!!!
    ik hoorde laatst van me moeder (die sprak jouw moeder) dat je heeeeeleeemaal daar zit!!:p
    heb je site ff goed bekeke nd wou ff zegge dat k t egt heeel tof vind wat je daar allemaal doet!! egt iets voor jouw;) kwil je heel veel plezier en suc6 wense met de rest van je stage daar..
    liefs barbara