Colakreek en zsa zsa zsu! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu Colakreek en zsa zsa zsu! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu

Colakreek en zsa zsa zsu!

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

heej heej,,

het weekend zit er al weer bijna op..
zijn vrijdag wezen shoppen, zijn hier zoveeel winkeltjes! erg leuk..
meteen een cadeautje gekocht voor mn broertje *die bijna jarig is GEFELICITEERD* en zus (zijn jullie al nieuwschierig? haha)..
's avonds optijd gaan slapen omdat we er zaterag ochtend vroeg uit moesten!
zaterdag namelijk naar de colakreek geweest..
taxi kwam om 9 uur 's ochtends en daarna een lange hobbelige zandweg naar de colakreek afgereden..
colakreek was echt super mooi! water is echt zo bruin als cola en overal palmbomen hangmatten en hutjes..
echt super gewoon!
alleen erg jammer van het weer haha..
natuurlijk hadden we na 1 uurtje zon te hebben gehad de hele middag regen gehad daar :P..
rond half 6 zijn we opgehaald, hebben toen we terug waren snel wat gegeten en daarna ons bedje in om te slapen voor het uitgaan ;)
ja het uitgaan is hier van 1 uur 's nachts tot 7 uur in de ochtend..
dus na een paar uurtjes te hebben geslapen onze bedjes weer uit om naar zsa zsa zsu te gaan..
een grote discotheek met 2 zalen, zaal 1 is erg groot met balkon en zaal 2 draaien ze salsa muziek..
was echt super leuk, zijn samen met meiden uitgegaan die we kennen van onze salsa cursus.. e
n zal niet de laatste keer zijn dat we op zaterdag in zsa zsa zsu te vinden zijn!
zal er snel wat foto's bij zetten!

dikke kus van karin

• 19 Februari 2009 - 18:25

Marinde:

Je hebt het erg naar je zin zo te lezen! Leuk! Veel plezier nog en hou ons op de hoogte!

xx, Marinde en Robert

• 26 Februari 2009 - 14:03

Ria:

zo te lezen heb je het goed naar je zin.beetje werken, veel shoppen en feestebeesten. nou wens je nog leuke weken en de groetjes van ons allen