ben dr!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu ben dr!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu

ben dr!!

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

30 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

haaj haaj allemaal..
ben veilig aangekomen!!
pff wat een lange dag gister, sochtends 5 uur nederlandse tijd al wakker, 7 uur in de auto naar schiphol.. kwart over 12 vloog ik.. en dan is 9 uur in een vliegtuig zitten lang hoor..
toen we hier aankwamen en uit het vliegtuig stapte kregen we echt een klap van de wartme,, ja je komt uit de vries kou en stapt de 30 graden in..
werden netjes opgehaald door jeffrey onze taxi chaffeur die we altijd mogen bellen..
ons huisje hier in paramaribo is echt super! grote woonkamer,
eetkamer, keuken, slaapkamer, balkon, badkamer.. hebben alles..
en draadloos internet :P
de huisbaas is ook super lief, onze nieuwe papa zoals ie zelf zegt haha..
schijnt dat we schildpadden in de achtertuin hebben maar die heb ik nog niet kunnen ontdekken,,
vandaag hebben we kennis gemaakt in het ziekenhuis,, (ik kom op de kraam afdeling :D vet leuk, mag een week mee lopen op de verloskamer :D nog leuker,, en ook nog 2 dagen op de OK :D :D haha.. helemaal blij)..
heb ook mooie schorten gekregen die moeten over onze uniformen,, alsof het nog niet warm genoeg is hier..
ga weer stoppen, zo ff boodschappen doen en de buurt verkennen..
daag daag

• 30 Januari 2009 - 14:01

StagiairesSuriname:

STAGIAIRESSURINAME LIDMAATSCHAP
    Welkom Welkom in Switi Sranang (lekker Suriname)
    StagiairesSuriname is het online netwerk voor alle stagiaires in Suriname.
    Alle informatie, belangrijke gegevens, leuke en handige weetjes over STAGE IN SURINAME vind je hier.
    In ons forum kan je lekker kletsen met andere studenten en met ons uniek en kosteloos lidmaatschap heb je elke maand kortingen en andere voordelen.
    Kortom StagiairesSuriname, Jouw Positie en Meer…
    Mail ons: info@stagiairessuriname.com wordt lid en ontvang ons welkoms cadeau!!
    www.stagiairessuriname.com

• 30 Januari 2009 - 14:29

Gunnar En Roos:

Hey meis!

We willen je nog even heeeel veel succes wensen daar!! Geniet ervan! enne we gaan je volgen hoor!! (online dan he?!)

Liefs uit Apeldoorn,
    Gunnar en Roos

• 30 Januari 2009 - 17:25

C&A:

Hai meis, fijn om te horen dat je goed aangekomen bent! Lekker hoor die warmte, went vast snel!

GENIET!xx C&A

• 30 Januari 2009 - 18:44

Erikje :D:

Teenage Mutant Ninja Turtles :P

• 02 Februari 2009 - 09:57

Ingrid:

Ik hoop dat je een leuke eerste werkdag hebt?
    Het sneeuwt bij ons.
    kusjes mam

• 03 Februari 2009 - 16:38

Oma,:

Karin heel veel plezier en geniet van alles.Wij blijven wel kou lijden. Veel liefs Oma en Opa.