ffiejs een berichtje van mij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu ffiejs een berichtje van mij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karin Velde - WaarBenJij.nu

ffiejs een berichtje van mij

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

11 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

heej heej allemaal,,
weer even een berichtje van mij!
het gaat goed hier, mijn week op de verloskamer zit er jammer genoeg al weer op..
heb een bevalling mee gemaakt! wat een mooi kindje, ben verliefd :P,, ik denk dat ik er maar 1tje mee naar huis neem aan het eind van mijn stage haha..
nu loop ik stage op de kraamafdeling, weer alles nieuw en helemaal wennen.. heb nog weinig gedaan.. een beetje bedden soppen, bloeddrukken meten en op je kont zitten haha..
en dan vinden alle zusters dat ze het zo zwaar hebben..
we eten smiddags warm in het ziekenhuis.. elke dag rijst met om de dag kip of vis..
dus als ik terug ben in nederland kan ik geen rijst meer zien haha..
het weer is hier wat minder geworden, weekend alleen maar regen gehad erg jammer.. hebben dus ook weinig gedaan..
voor aankomende vrijdag hebben we shoppen in de planning.. 's avonds salsa en daarna een karaoke avond haha ben erg benieuwd.. zaterdag naar de colakreek en het uitgaan maar is ontdekken..
tot het volgende berichtje en vast een fijne valentijn allemaal ;)..
kusjes karin

  • 11 Februari 2009 - 07:07

    Roos:

    Ahhh... das echt mooi!

    Hoop dat je lekker aan het genieten bent!! (misschien kan je daar ook wel ergens chocoladefondue krijgen ;) )

    Succes meis!

    Liefs Roos, en natuurlijk ook van Gun

  • 11 Februari 2009 - 19:42

    Henk:

    Karin heel leuk maar neem geen knuffels mee.
    Zijn wij nog niet aan toe.

    Pap en mam.

  • 11 Februari 2009 - 20:15

    Annemieke:

    Hey karin!
    Wat een leuke foto! Neem je die mee naar huis? :P
    Ik hoop dat je komend weekend wel lekker weer heb voor uitgaan enzo! ;)
    Veel plezier,
    xx, Annemieke

  • 13 Februari 2009 - 17:08

    Dennis:

    Dat zijn beste leguanen lieverd....

    Kusje

  • 13 Februari 2009 - 21:55

    Henk:

    Heej karin volgens Donovan zijn die leguanen heel goed te eten.

    groeten van je vader.

  • 14 Februari 2009 - 22:16

    Karin:

    zeg maar tegen donovan dat ik zown boomkip voor hem zal mee nemen in mijn koffer :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Karin

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 24028

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 20 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: